П`ятниця, 29.03.2024, 19:01
Вітаю Вас, Гість

Режим дня в дитячому садочку

Дитячий садок це організаційна одиниця із своєю територією, приміщенням, оснащенням, умовами, порядком організації життя, сукупністю правил, заходів, норм.

Організація життя дитини в садочку це:

  1. Комплектування груп дітей
  2. Організація харчування дітей
  3. Організація відпочинку дітей
  4. Організація сну дітей
  5. Організація діяльності дітей

Для того щоб полегшити перехід дитини від родинного виховання до суспільного пропонуємо ознайомитись з режимом дня дитини в нашому садочку:

8:00 – 8:20

Прийом, огляд дітей. 

  • вранці вихователь привітно зустрічає кожну дитину, розмовляє з нею -водночас створюючи доброзичливу атмосферу, викликає у дитини заціка вленість, пропонує іграшку, залучаючи дитину до спокійної гри на килимку тощо;
  • відбувається обмін інформацією батьків та вихователя про стан здоров’я , самопочуття, настрій дитини тощо;
  • під час ранкового прийому дітей батьки поспішають на роботу чи у справах, вихователь зосереджує всю увагу на роботі з дітьми, тому не завжди є час розв’язати проблеми. Щоб уникнути непорозумінь пропонуємо всі проблемні питання вирішувати під час повернення дитини додому. Як правило це після 17.00 або у інший зручний час для обох сторін.

8:20 – 8:30

Ранкова гімнастика-фізичний розвиток дитини та створення бадьорого настрою на весь робочий день.

8:30 – 8:40

Підготовка до сніданку.

  • вихователь привчає дітей самостійно мити руки з милом та вмиватись, знаходити рушник і користуватись тільки своїм;
  • для створення гарного апетиту вихователь залучає всі аналізатори дитини, повідомляючи про страву, яку вони будуть їсти.

8:40 – 9:10

Сніданок.

  • під час сніданку вихователь виховує у дітей культуру споживання їжі, враховуючи досвід кожної дитини;
  • слідкує щоб дитина правильно сиділа, користувалась столовим прибором, серветкою, добре пережовувала їжу;
  • у разі потреби догодовує дитину.

9:10 – 9:30

Підготовка до занять.

  • вихователь готує матеріал до занять;
  • діти самостійно грають.

9:30 – 10:40

Заняття.

  • проводяться відповідно до розкладу та методиці виховання дітей.

10:40 – 11:00

Підготовка до прогулянки.

  • вихователь привчає дітей складати іграшки;
  • діти відвідують туалетну кімнату;
  • вчаться правильно та послідовно одягатись на вулицю;
  • під час одягання вихователь створює спокійну доброзичливу атмосферу - вчить як треба звертатись з проханням, розвиває словниковий запас дітей застосовуючи вірші, народні прислів’я тощо.

11:00 – 12:00

Прогулянка.

  • вихователь проводить спостереження за об’єктами живої та неживої природи на території садочка, рухливі, малорухливі ігри, індивідуальну роботу з окремими дітьми, організовує самостійні ігри дітей.

12:00 – 12:20

Повернення з прогулянки, підготовка до обіду.

  • вихователь вчить дітей правильно та послідовно роздягатись,складати речі у шафу, мити руки та вмивати обличчя, правильно користуватись своїм рушником, тощо;
  • вихователь організовує самостійні ігри дітей.

12:20 – 12:50

Обід.

  • вихователь вчить дітей самостійно вживати їжу, бути охайним, не розмовляти під час їжі тощо.

12:50 – 13:00

Підготовка до сну.

  • вихователь пропонує відвідати туалетну кімнату, залучає дітей до самостійних дій, враховуючи досвід кожної дитини;
  • у разі потреби допомагає дитині роздягнутись та лягти у своє ліжко.

13:00 – 15:00

Сон. 

15:00 – 15:20

Поступовий підйом та гімнастика пробудження.

15:20 – 15:50

Вечеря.

15:50 – 16:20

Ігри, індивідуальна робота з дітьми.

відповідно до плану роботи вихователя.

16:20 – 17:00

Підготовка до прогулянки.

Прогулянка.

Індивідуальна робота з дітьми.

Робота з батьками. 

Повернення дітей додому.